Sentència absolutòria

El Tribunal  de Cuentas absol a l’ex-alcaldessa Assumpta Camps i desestima íntegrament la demanda de l’Ajuntament de Sant Quirze Safaja que considerava malversació de cabdals públics la despesa feta pel projecte d’una nova aportació d’aigua potable al municipi i per l’aprofitament d’aigua terciària. 

Ni l’Ajuntament ni el Ministeri Fiscal han recorregut. La sentència és ferma.

Assumpta Camps valora que: “Es desmunten, de forma contundent, totes les imputacions contra la meva persona. Ha estat lamentable que s’hagi instrumentalitzat  la justícia a càrrec dels pressupostos municipals i amb clares finalitats de desgast polític i d’assetjament personal”.

Volem destacar les conclusions més importants de la sentència. Es pot veure que el que diu l’ajuntament i el que diu el Tribunal de Cuentas és com de la nit al dia.

Al·legació de l’Ajuntament Conclusió del Tribunal de Comptes
El proyecto no beneficia al Ayuntamineto La razonabilidad y utilidad pública del citado proyecto estan fuera de toda duda, por cuanto era imprescindible para la obtención de las concesiones administrativas que dotarian de  nuevos recursos hídricos al municipio.
El proyecto presentado ante el ACA no incluye el agua de boca (potable) para el municipio de Sant Quirze desde el pozo del Golf Sant Feliu En caso de necesidad, el Ayuntamiento aprovecha las aguas del pozo del Golf (agua potable), para lo que prevé la utilizacion de una tuberia de 1.705 metros para el agua potable que iría desde el pozo del Golf hasta el deposito de Pinars
El proyecto tampoco contempla la utilizacion del agua residual de la EDAR para el riego y limpieza del municipio de Sant Quirze Safaja El objeto de las obras a ejecutar incluye el aprovechamineto por el Ayuntamiento de las infraestructuras de canalización para el riego de zonas verdes y de calles.
Daños económicos a los fondos públicos No puede concluirse, en consecuencia, que se haya probado por la parte actora  (l’Ajuntament) que se haya producido un daño economico a los fondos publicos, al haberse realizado una prestacion a favor del Ayuntamietno y abonado el importe facturado.

Vols llegir integrament la sentencia absolutoria ?

 
 
 
 

 

0 Respuestas

  1. [...] l’absolució de la nostra regidora i ex-alcaldesa Assumpta Camps, tal com ja vàrem avançar al nostre web a finals de desembre. Estem molt satisfets que s’en faci ressó i que la veritat per fi [...]
  2. [...] i per una emergència d’incendis, i arxiva el cas. El Fiscal segueix així el parer del Tribunal de Cuentas que va desestimar per complet fa un mes la demanda de [...]

Tweeter button Facebook button Linkedin button Delicious button Flickr button